Bij de organisatie, daar begint het al.. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ylke Emons - WaarBenJij.nu Bij de organisatie, daar begint het al.. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ylke Emons - WaarBenJij.nu

Bij de organisatie, daar begint het al..

Blijf op de hoogte en volg Ylke

16 Oktober 2014 | Nederland, Almelo

Hai hai

Mijn eerste verslag is een feit. Ik zit nu in mijn derde jaar van de pabo en ga rond april 2015 een groot avontuur beleven, en welteverstaan in Uganda! Ik zal voor ongeveer drie maand te vinden zijn op de Bondekoschool in Kayunga. De precieze data is nog niet bekend.
Jullie kunnen vanaf hier alles volgen, vanaf de organisatie tot aan het einde van de grote reis. Want ja, bij de organisatie daar begint het al.. Visum aanvragen, vaccinaties halen, sponsoren werven en nog veel meer dingen. Genoeg te doen dus!
Hé wat stond daar toch bijna als laatste, sponsoring? Ja, ja het is een ontwikkelingsland en de school is ook nog aan het groeien dus geld kan heel goed worden gebruikt. Alle kleine beetjes zijn welkom! :)
Ook hoe het staat met de sponsoring zoals acties zal ik hier allemaal vermelden. Maar over dat allemaal later meer.

Ben je geïnteresseerd in wat de stichting Bondekoschool is en allemaal doet? Kijk dan eens op één van deze sites:

http://www.stichtingbondeko.nl/ - meer informatie over de stichting.

http://bondekokids.nl/index.swf - leuk voor de kinderen!

http://www.happystart.info/ - een methode gecreëerd door de Bondeko Foundation door Rixt Lanting

https://www.facebook.com/bondekoschool.uganda?fref=ts - de facebookpagina voor leuke foto's en recente gebeurtenissen

Het is spannend, er moet nog veel gebeuren, maar ik heb er nu al onwijs veel zin in!

• 16 Oktober 2014 - 20:03

Maarten Kooyman:

Succes met alle voorbereidingen en het verwerken van de inentingen. Lijkt me een geweldig project, succes en we blijven je volgen.

Groetjes, Maarten.

• 16 Oktober 2014 - 20:29

José:

Veel succes met dit project, Ylke! We gaan je volgen!

• 16 Oktober 2014 - 21:00

Rixt, Namens Stichting Bondeko:

We gaan je volgen Ylke,
    Alvast heel veel succes met al je acties en voorbereidingen.
    Aan je enthousiasme zal het niet liggen!!

• 16 Oktober 2014 - 22:12

Ardie:

Hoi lieverd,
    Fantastisch dat je dit gaat doen. We zullen je zeker volgen. :D Succes met het organiseren van allerlei acties voor de sponsering! De eerste heb je nu binnen. ;)

• 20 Oktober 2014 - 16:16

Romy: