In volle gang! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ylke Emons - WaarBenJij.nu In volle gang! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ylke Emons - WaarBenJij.nu

In volle gang!

Blijf op de hoogte en volg Ylke

22 November 2014 | Nederland, Almelo

Haaa!

De organisatie is al in volle gang! De eerste donaties zijn binnen. Daar ben ik echt super super blij mee! Bedankt daarvoor! Wil je ook geld doneren? Laat het mij even weten, dan zal ik je het rekeningnummer geven waarop ik alles verzamel. Daarna zal ik het als een cheque persoonlijk aan de school overhandigen.

Op vrijdag 12 december zal ik op de Kerstmarkt in Almelo van Stadsboerderij Beeklust gaan staan, binnen bij Titus Brandsmahof. Van 16.00-20.30 ben je welkom om langs te komen! Hier zal ik namens Stichting Bondeko spulletjes gaan verkopen zoals kettingen, oorbellen, armbanden, slippers en nog meer! Als alles goed gaat en kan..., is er ook nog een leuke activiteit die je natuurlijk niet kunt missen. Wat dat zal zijn, hou ik lekker geheim. Kun je het niet aan dat ik het geheim hou? Tja dan zit er maar één ding op. KOM LANGS!

Een gesprek voor de vaccinaties staat genoteerd. De precieze datum van vertrek en terugkomst staat nog niet vast, maar er is al wel meer duidelijkheid over. 'Hè hè, dan zijn we bijna voor een paar maand van haar af...' Hahaha

Verder is er nog zoooooveeel te regelen, maar het komt goed!
Ik heb nog eventjes te tijd, ook al vliegt het voorbij en is het zo opeens tijd dat ik vlieg naar Uganda.

Groetjeeessss en tot het volgende verslag!


  • 22 November 2014 - 22:33

    Jose:

    Fijn dat alles zo goed loopt, Ylke!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ylke

Actief sinds 16 Okt. 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 6383

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 20 Juli 2015

Stichting Bondekoschool

Landen bezocht: