Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ylke Emons - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ylke Emons - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Ylke

09 April 2015 | Nederland, Almelo

Hallo allemaal!!

Het komt nu wel echt heel dicht bij! Afgelopen zondag eerste malariatablet al genomen, dat wil dus zeggen dat het vanaf toen nog precies drie weken was. En nu ik dit schrijf zijn daar alweer 3 dagen vanaf gegaan.

Het duurt nog.....
17 dagen of 390 uren.

Alles is qua organisatie al rond. Nu op school nog even de laatste puntjes op de i zetten. Morgen de laatste 'lesdag' van dit schooljaar. Tja daarna moet ik proberen om toch nog mijn aandacht bij de verslagen en een toets te houden. Ook al moet ik bekennen dat het soms wel even lastig is. Maar het komt wel goed! Met dit in het vooruitzicht heb ik een mooi streven.

Groetjeess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ylke

Actief sinds 16 Okt. 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 6384

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 20 Juli 2015

Stichting Bondekoschool

Landen bezocht: