Nog 22 uur... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ylke Emons - WaarBenJij.nu Nog 22 uur... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ylke Emons - WaarBenJij.nu

Nog 22 uur...

Blijf op de hoogte en volg Ylke

25 April 2015 | Nederland, Almelo

Haaa!!

Nog even een laatste verslag voordat ik vertrek, want ja.. het is zover! Na zeker een jaar ermee bezig te zijn geweest voor stage naar het buitenland is het morgen de dag dat ik weg ga.
Vandaag om 12 uur ingecheckt dat wil zeggen dat ik toen nog 24 uur te gaan had. Inmiddels tijdens het typen van dit verslag is dat alweer gedaald naar 22 uur.
Eindelijk het pakken erop zitten. Dat is me toch een klus! Eerst 7 kilo te veel. Tja dan moet je gaan schrappen, maar wat allemaal? Na heel veel passen, meten en wegen toch voor elkaar gekregen. Ben nu helemaal klaar voor de reis!

Ik zal zo snel mogelijk een update proberen te schrijven.

Bij deze zeg ik alvast, tot over vier maanden!

Groetjess Ylke

  • 25 April 2015 - 17:56

    José:

    Ylke, ik hoop dat je een heel fijne tijd hebt in Uganda!

  • 25 April 2015 - 19:20

    Rixt:

    Ha Ylke,

    Een hele goede reis gewenst!
    Heel veel plezier, groeten en knuffels voor iedereen daar.
    Ik ga je volgen en hoop heel snel wat van je te horen.
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ylke

Actief sinds 16 Okt. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 6393

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 20 Juli 2015

Stichting Bondekoschool

Landen bezocht: